Historiku

  • 21-07-1999

    Krijimi i DPSHTRR

    Krijimi i Drejtorisë së Përgjithshme të Shërbimeve të Transportit Rrugor (DPSHTRR), më 21 Korrik 1999.

  • 12-12-1994

    Librezë e Qarkullimit

    Në fund të vitit 1994 u hoq nga qarkullimi "Leja e qarkullimit të mjeteve", e cila u zëvendësua me "Librezë Qarkullimi".

  • 01-04-1993

    Kontrolli Teknik i Mjeteve

    Në muajin Prill të vitit 1993 pranë degës së Tiranës u hap aktiviteti i Kontrollit Teknik të Mjeteve, një aktivitet ky që aplikohej për herë të parë në vendin tonë.

  • 16-10-1978

    Traktori i parë Shqiptar

    Traktori i parë Shqiptar, tip DT-54, prodhuar nga Kombinati mekanik i Auto-Traktorëve, më 16 Tetor 1978.

  • 01-01-1954

    ZIS 110 B

    Mbërritën në Shqipëri 10 automjete model ZIS 110 B për udhëheqësit kryesorë të partisë.

  • 01-01-1946

    Shoqëria "Bashkimi i Transportit Automobilistik të Kamionëve"

    U krijua shoqëria "Bashkimi i Transportit Automobilistik të Kamionëve". Inventari i mjeteve përbëhej nga rreth 300 njësi të tipeve dhe tonazheve të ndryshme. Me këto automjete fillimisht u krijua Parku i Durrësit ku u grumbulluan të gjitha automjetet dhe më vonë me një pjesë të këtyre mjeteve u krijua Parku i Tiranës, Korçës, Skodrës, Elbasanit, Vlorës etj.

  • 04-06-1940

    S.A.T.A. - (Shoqëria Shqiptare e Transportit Automobilistik).

    Më 1940, Fiat krijoi Kompaninë S.A.T.A. (Shoqëria Shqiptare e Transportit Automobilistik), e cila gjatë viteve '40 mundësoi shërbimin e transportit urban në qytetet e Tiranës dhe Durrësit. Modelet e autobuzave ishin: Fiat 626 / RN dhe 626 RNL.
    Burim informacioni:http: //asa.archiviostudiadriatici.it. Fotografia e marrë nga arkiva e istituti kinematografik, Luce: https://www.archivioluce.com/

  • 05-06-1939

    Targë e viteve 1939 - 1944

    Gjatë pushtimit italian, në vitet 1939-1944, në Shqipëri qarkullonin mjete me targa shqiptare, të ngjashme me formatin e përdorur në Itali, me shkrim të bardhë në një sfond të zi. Në rreshtin e parë vendosej emri i qendrës së regjistrimit (qyteti) dhe në të dytin ishte numri, shoqëruar dhe nga shenja dalluese e regjimit fashist. Targa në foto ka dhe mbishkrimin "Shërbim Publik" mbi emrin e qytetit që vendosej si shtesë në disa prej tyre.

    Burim informacioni: http://www.targheitaliane.it

  • 03-02-1936

    Projektligj për kufizimin e importit të automjeteve

    Në dhjetorin e vitit 1935, qeveria shqiptare depozitoi në Parlament një projektligj që parashikonte masa për kufizimin e importit të disa mallrave, ndër të cilat dhe automjetet. Ndalimi i importit të kësaj kategorie argumentohej me faktin se “Numri i veturave sot në Shqipni është i mjaftueshëm për t’i bërë ballë nevojave të vendit dhe mund të quhet i tepruar kundrejt gjendjes ekonomike të sotme”. Miratimi i vendimit në Parlament u bë më 3 shkurt të vitit 1936.

  • 01-01-1930

    Mjetet e para për transport mallrash

    Vijnë në Shqipëri mjetet e para për transport mallrash dhe udhëtarësh si dhe u ngrit një bazë e vogël riparuese dhe disa shërbime teknike të cilat u zgjeruan në periudhën e pushtimit në vitet 1939-1944.

  • 07-06-1929

    Patenta e parë

    Leje shoferi (lejedrejtimi), është një ndër dokumentet më të vjetër qe kemi të ruajtur deri më sot, lëshuar më 7 Qershor 1929. Patenta i është lëshuar personit H.B lindur në Durrës.

  • 14-03-1927

    Gara e parë automobilistike

    Në 14 Mars 1927, në Korçë, u organizua gara e parë automobilistike. Gara është organizuar nga "Shoqata e Automobilistëve" në Korçë.
    Foto nga botimi i DPSHTRR-së "80 Vjet Shërbimi i Transportit Rrugor", botimi i viti 2004.

  • 01-01-1926

    Shoqata e Transportit 1926

    Në vitin 1926, numri më i madh i qerreve me motor ndodhej në Korçë (gjithsej 119), ku ishte e zhvilluar "Shoqata e Automibilistëve", e cila organizonte gara me makina.

  • 01-01-1926

    Qarkullojnë 483 qerre me motor (mjete)

    Në vitin 1926 numri i qerreve me motor në Shqipëri sipas Prefekturave ishte: Shkodër - 47; Tiranë - 85; Durrës - 70; Elbasan - 25; Berat - 33; Vlorë - 21; Korçë - 119; Gjirokastër - 83. Në total 483 qerre me motor.

  • 01-01-1924

    Dekret Ligji "Mbi shërbimin e Automobilave dhe të çdo qerreje me fuqi motori"

    Këshilli i Lartë i Shtetit Shqiptar më 10 Prill 1924 miraton Dekret Ligjin "Mbi shërbimin e Automobilave dhe të çdo qerreje me fuqi motori". Sipas këtij ligji "Qerre me fuqi motori quheshin automobilat, motoçikletat, traktorët dhe çdo qerre tjetër me motor që punon në rrugë e sheshe publike dhe nuk ka lidhje me vijat e udhës së hekurt (hekurudha)". Një shtetas për të drejtuar një mjet duhet të ishte i pajisur me Leje Veprimi (Leje Qarkullimi) dhe Leje Shoferi (Leje drejtimi). Mosha e marrjes së lejes ishte 20 vjeç.

  • 01-01-1913

    Makina e parë në Shqipëri

    Makina e parë në Shqipëri mendohet se daton në vitin 1913, pronari i së cilës ka qenë shqiptari nga Çamëria F.Sulioti. Automjeti ka qenë i markës italiane Fiat.